بازیافت ضایعات طی فصول مختلف

چگونه متناسب با هر فصل بازیافت کنیم

بعد از تعطیلات به کمی پول اضافی احتیاج دارید؟ آیا تصمیم گرفته اید تا در سال جدید تأثیراتی که برمحیط زیست اطراف خود میگذارید را کاهش دهید؟مرکز بازیافت همان چیزی است که دنبالش هستید!

پنج تصمیم اساسی برای سال نو باید شامل تناسب اندام ، کاهش وزن ، لذت بردن از زندگی ، خرج کمتر و ذخیره ی بیشتر پول و صرف وقت بیشتر با دوستان شوند. حال چه چیزی بین این موارد نیست و باید اضافه شود؟درست است، بازیافتِ ضایعات!

در سال 2010 ، صنعت آهن قراضه 64 میلیارد دلار به اقتصاد ما افزود و به کاهش تاثیرات منفی زیست محیطی کمک شایانی کرد. با بازیافت فلزات ،از انتقال آنها به محل های دفن زباله جلوگیری کنید،مانع حفاری برای مواد خام شوید و تاثیرات کربن بر محیط زیست را به حداقل برسانید. مهمتر از همه ، مراکز بازیافت مبلغی برای ضایعات به شما میپردازند.

به این فکر می کنید که چطور و از کجا شروع کنید؟ در ادامه برخی نکات را بررسی میکنیم تا به شما بگوییم در چه فصلی چه ضایعاتی یافت میشود.

چه چیزی را می توانم در زمستان بازیافت کنم؟

لوله ها ، بیل ها و شخم ها: هوای سرد و برفی باعث تخریب لوله ها میشود، بنابراین باید مواظب لوله های قدیمی ،وسایل مسی ،HVAC (وسایل تهویه کننده و گرمایشی)، بیل ها و گاوآهن هایتان باشید. به لوله یا برف روبِ جدید نیاز دارید؟وسایل قدیمی خود را فروخته و با اجناس نو جایگزینشان کنید.

تجهیزات تمرینی قدیمی:آیا تجهیزات ورزشی قدیمی شما در حال خاک خوردن هستند؟ابزار و وسایل قدیمی باشگاه را فروخته و با وسایل نو جایگزینشان کنید.

بازیافت در ازای پول در فصل بهار

خانه تکانی در فصل بهار: با خنک شدن هوا ، مردم شروع به تمیز کردن زیرزمین ها و گاراژهای خود می کنند. وسایل خانگی قدیمی خود را تحویل دهید و در ازای آنها پول دریافت کنید!

خرید وسایل گاراژ: از توقف برای خرید وسایل اشخاصی که خرت و پرت های بی مصرف خود را برای فروش گذاشته اند ، نترسید. شما می توانید چیزی را خریداری کنید که ارزش ضایعاتی بیشتری را نسبت به قیمتی که خریداری کرده اید داشته باشد.

لوازم قدیمی: ما عاشق لوازم قدیمی هستیم ، فقط آنها را برای ما بیاورید!

سیم: سیم تلفن ، کابل و سیم های مسی همه با ارزش اند.اگر سیم های زیادی را انبار کرده اید ، آنها را برای ما بیاورید. ما برای بازیافت آنها حاضریم مبلغی را هم به شما بپردازیم.

باتری های سرب اسید: 80 درصدِ این باتری ها قابل بازیافت هستند. از پلاستیکشان گرفته تا سرب و اسیدشان.

وسایل برنجی: شما می توانید لامپ های قدیمی ، وسایل سینک ، کلکسیون برنجی ، وسایل روشنایی و موارد دیگر که برنجی اند را بازیافت کنید.

هر چه که از حیاط دانشگاهتان پیدا شده: در پایان ترم ،محفظه ی مخصوص دانشگاه خود را که وسایلی مانند مبلمان های خراب ، لامپ ها و وسایل قدیمی را در آنجا میگذارند بررسی کنید.

بازیافت در ازای پول در فصل تابستان

تهویه کننده های هوا:آیا تهویه کننده ی هوای شما خراب شده یا زمان ارتقاء آن رسیده است؟ تهویه کننده ی قدیمی خود را به یک مرکز بازیافت بسپارید و اگر هم از نحوه ی بازیافت آن و کاغذ بازی های مربوطه بی اطلاعید به صفحه ما که درباره ی نحوه ی بازیافت است مراجعه کنید.

تجهیزات استخر: تابستان گاهی اوقات می تواند شامل سورپرایز های ناخوشایندی باشد.اگر موتور استخر شما کار نمی کند یا آب گرمکنتان از کار افتاده ،دیواره های آلومینیومی استخرتان قدیمی شده یا حتی اگر نردبان استخر شکسته است ، تمام آن  ها را برای بازیافت به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *