راهنمای مزایده ضایعات آهن

تجارت ضایعات آهن در حال پیشرفت است و بیشتر مردم نسبت به گذشته در مزایده ضایعات آهن شرکت می کنند و در سراسر جهان به یک تجارت سودآور تبدیل شده است

برخی آن را جدی تر گرفته و برخی دیگر حتی آن را به یک حرفه تبدیل کرده اند.

امروزه می توانید ضایعات فلزی را از ماشین های خراب، قلع، قوطی و… جمع آوری کنید و همه این فلزات قابل بازیافت هستند

چه فلزاتی قابل بازیافت هستند؟

بیشتر متریال های ضایعات همان گروه اصلی فلزات را خریداری و بازیافت می کنند. مانند آهن، برنج، مس، آلومینیوم، سرب، روی و فولاد که تقریبا در هر حیاط پیدا می شوند. به طور کلی بهترین راه برای ضایعات و بازیافت آن بررسی وب سایت های مرتبط یا تماس مستقیم است.

چرا قیمت ضایعات آهن نوسان پیدا می کند؟

همه می‌دانند که قیمت فلزات متفاوت است، اما چرا؟ خوب، بسیار ساده است؛ قیمت یک فلز باکره در نوسان است، در نتیجه بر قیمت‌هایی که شما برای فلز پول می‌دهید و قیمتی که برای آن‌ها به دست می‌آورید، تاثیر می‌گذارد. بنابراین هنگامی که قیمت فلز باکره افزایش می‌یابد، قیمت ضایعات آهن نیز افزایش می‌یابد. و چون فلز بازیابی شده نسبت به فلز بکر ارزان‌تر است، پس وقتی تقاضا برای یک فلز خاص افزایش می‌یابد، برچسب قیمت بالاتری را حمل می‌کند.

البته، بدون گفتن این که قیمت فلزات منوط به عرضه و تقاضا است، همراه با هزینه تولید مثل هر کالای دیگر است. یک نمونه از این مورد مس است؛ قیمت به سرعت در صورت رونق مسکن افزایش می‌یابد، که توسط سازندگان خواستار ثبت مقادیر زیادی لوله و سیم که برای ساخت میلیون ها خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، ایجاد می‌شود. همچنین، هنگامی که بازار مسکن نزولی می شود، قبل از اینکه بازار مسکن بهبود یابد، قیمت مس به سرعت کاهش می‌یابد.

خودتان را با اطلاعات دوست داشته باشید

اگر شما با نگاهی از مزایده ضایعات آهن به ما نگاه کنید، شما در حال تبدیل شدن به بخشی از آن بازار هستید! اگر می‌خواهید بهترین قیمت را برای خود به دست بیاورید، قبلا تحقیق کنید. سایت‌هایی مانند Infomine اطلاعات دقیق را در مورد تاریخچه کالاهای مبادله‌شده جمع‌آوری می‌کنند. به نمودارها نگاه کنید، و صبر کنید تا قیمت مناسب خرید کنید.

ضایعات آهن

بازیافت آهن، تبدیل زباله‌دان به گنج

آیا سعی می‌کنید همه چیز را در خانه خود بازیافت کنید ؟ آیا خودتان را یک متخصص بازیافت باتجربه در نظر می‌گیرید؟ اگر اینطور است، مجبور نیستید جلوی خانه خود توقف کنید. در ایالات‌متحده تنها ۱۵۰ میلیون تن مواد، از جمله بازیافت فلز در هر سال، وجود دارد. این به این معنی است که به احتمال زیاد همسایگان و شرکت‌های داخلیچیزهای زیادی برای بازیافت دارند. آن‌ها ممکن است زمان لازم برای جمع‌آوری و تحویل آیتم ها را نداشته باشند یا شاید آن‌ها به سادگی درباره بازیافت فلز چیزی نمی‌دانند.

چندین راه برای تبلیغ کسب‌ و کار جدید شما وجود دارد. در یک وب سایت تبلیغاتی، درباره ایده تان با شرکت‌های نزدیک و یا همسایگان خود صحبت کنید و یا آگهی را به صورت آنلاین پست کنید. در کارگاه ها می توانید بیشترین ضایعات را پیدا کنید،چقدر می‌خواهید از این راه پول به دست بیاورید؟ به طور کامل به شما بستگی دارد. برای مقداری پول اضافی، یک صندوق در نظر بگیر بگیرید و درون آن بی اندازید.

هنگامی که شما تمام مکان ها را جستجو کردید و مواد را برای جمع‌ آوری آماده کردید. فکر کردن به تخلیه بار کامیون شما ممکن است یک کار دلهره‌ آور به نظر برسد. ولی نگران نباش. تافرادی وجود دارد که شما را در این مراحل کمک کنند. همه چیز به پایان خواهد رسید و پس از آن وقت پرداخت خواهد رسید.

کمک به محیط زیست

علاوه بر استفاده‌ های قبلی از ضایعات آهن، مهم است که توجه داشته باشید که چقدر از ذخیره آن برای محیط‌زیست ما استفاده می‌شود. تنها در استفاده از فولاد بازیافتی، کاهش ۸۶ % در آلودگی هوا وجود دارد. کاهش مصرف آب ۴۰ درصد است و کاهش آلودگی آب ۷۶ % است. بازیافت ضایعات فلز نیز اندازه محل‌ های دفن زباله را کاهش می‌دهد.

محصولات آهن جدید و قوی تر

قطعات فلزی فولادی قابل بازیافت را می توان با استفاده از یک کوره قوس الکتریکی به ابزار های کیفیت بالاتر تبدیل کرد. فولاد ضد زنگ نیز می‌تواند به این شکل ساخته شود. ضایعات آهن در محصولات با استفاده از برخی از فرآیند های مشابه فولاد ساخته می‌شود که شامل انفجار و فرآیندهای کوره می‌شود.

آلومینیوم ضایعات آهن‌ نیز می‌تواند در دمای بسیار پایین‌ تر از آلومینیوم خالص ذوب شود، بنابراین این فرآیند انرژی کمتری مصرف می‌کند. این امر به طور کلی در مورد همه فلزات بازیافت شده صدق می‌کند که نه تنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند بلکه همچنین انتشار گاز نیز را نیز حفظ می‌کند. این امر از محیط‌ زیست ما محافظت می‌کند و همچنین یک پس انداز های اقتصادی در فرآیند تولید فراهم می‌کند، که بعد امیدوارانه به مصرف‌ کننده منتقل می‌شود.

کاربرد های هنری

برخی افراد توده‌ای از فلزات را می‌بینند و کار هنری را تصور می‌کنند. آن ها را در مجسمه‌ های زیبا از هنرمندان به کار می برند. حتی افرادی که هنرمندان حرفه‌ای نیستند، از خلاقیت خود استفاده کرده‌اند تا آثار زیبایی از فلزات بازیافتی را شکل دهند و به آن‌ها افتخار می‌کنند که آن‌ها را بر روی دیواره‌ای خانه‌های خود نمایش دهند. فلزات تزیینی یک سبک هنری متمایز برای خود دارند.

مصارف صنعتی

فلزات آهن و فلزات به طور گسترده در صنعت ساخت‌ و ساز در پروژه‌ هایی مانند جاده‌ها و پل‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صنعت حمل و نقل، می‌تواند در تولید خودرو، هواپیما و دیگر حالت‌های حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از استفاده‌ های اخیر در تصفیه فاضلاب صنعتی است. همچنین به طور گسترده در تولید کانتینرها استفاده می‌شود که به طور گسترده توسط بسیاری از شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسیاری از وسایل به خصوص آلومینیوم ساخته شده‌اند. استفاده از آهن‌ قراضه توسط بسیاری از صنایع، با به حداقل رساندن نیاز به منابع طبیعی معدنی که در حال کمیاب شدن هستند، به محیط‌ زیست کمک کرده‌ است. همچنین استفاده از این مواد در ساخت این اشیا بسیار ارزان‌تر است.

در کل مزایده ضایعات آهن نقش بسیار مهمی در ساخت وسایل و همچنین برای محیط زیست دارد لذا باید استفاده درست از آن کرده تا برای نسل های بعدی هم بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *