گفتگوی علی خادم الرضا با آقایان ناصر صحرایی و امیر صحرایی در رادیو کارآفرینی

گفتگوی علی خادم الرضا با آقایان ناصر صحرایی و امیر صحرایی در رادیو کارآفرینی

گفتگوی کارآفرینان مبین فولاد آسیا با رادیوکارآفرینی

نقل قول از علی خادم الرضا – رادیو کارآفرینی:

میهمانان این قسمت از رادیو کارآفرینی دو دوست گرامی، آقایان ناصر صحرایی و امیر صحرایی هستند. کارآفرینان موفقی که همواره از صداقت، صمیمیت و گفتگو با آن‌ها لذت می‌برم. آقایان صحرایی در قریب به دو دهه فعالیت منسجم در بازار ضایعات آهنی و فولادی مسیر پر فراز و نشیبی را  پشت سر گذاشته و دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند. به‌گونه‌ای که در حال حاضر می‌توان آن‌ها را به نوعی، سند و شناسنامه‌های این صنعت قلمداد کرد.

به‌طور کلی صنعت قراضه‌های فلزی در کشور ما همچنان یک صنعت سنتی محسوب می‌شود و روش‌های امروز فعالیت در آن با سال‌های دور تفاوت چندانی نکرده است. با این وجود آقایان صحرایی با شرکت مبین فولاد آسیا توانسته‌اند که نه تنها در این فضای کاری موفقیت بسیار خوبی داشته باشند، بلکه بتوانند از تکنولوژی‌های روز، برای ارائه بهترین خدمات به مشتریانشان استفاده کنند. به این ترتیب می‌توان آن‌ها را پیش قراولان نوآوری و توسعه در فرآیندهای سنتی این صنعت دانست.

امروزه سایت شرکت مبین فولاد آسیا به عنوان یک مرجع جامع، خدمات متنوعی را به فعالیت در بازار ضایعات فلزی آهنی و قراضه های فولادی ارائه می‌دهد. خدماتی مانند محتوای آموزشی اصیل و کاربردی، ارائه خدمات متنوعی مانند قیمت‌های صحیح بازار، فراهم کردن امکان تحلیل‌ها و مقایسه قیمت‌های شرکت‌های مختلف، کمک به افراد برای ورود و بازار، خرید و فروش ضایعات آهن و… .

کارآفرینان موفق فعال در بازار ضایعات آهن و قراضه های فولاد – شرکت مبین فولاد آسیا

این قسمت از رادیو کارآفرینی می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه کاری قراضه‌های فلزی یک پادکست آموزشی درجه یک باشد. گفتگوی این قسمت دو محور اساسی را دنبال می‌کند.

  1. بررسی و کندوکاو اصول موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار از زبان کارآفرینان موفق، مانند سایر اپیزودهای رادیو کارآفرینی. آقایان صحرایی در این گفتگو به نکات بسیار جالبی برای موفقیت در کسب و کار اشاره می‌کنند که منتج از سال‌ها تلاش آنها بوده است.
  2. معرفی جامع از شرایط صنعت و کسب و کار قراضه‌ها و ضایعات فلزی که نظیر آن تا به امروز در وب فارسی وجود نداشته است. با توجه به تجربه ارزشمند آقایان ناصر صحرایی و امیر صحرایی، معرفی و تحلیل آنها را بازار قراضه‌های فلزی بسیار آموزنده و شنیدنی است.

دعوت می‌کنم از شما دوست عزیز تا به طور کامل به این قسمت از رادیو کارآفرینی که در پادکست زیر برای شما قرار گرفته است، گوش فرا دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *