۵ نکته برای به حداکثر رساندن ارزش ضایعات فلزی

افت قیمت جهانی فلز که طی چند سال گذشته در صنعت فلز شاهد آن بوده ایم بسیار دردناک بوده است، ما آن را احساس کرده ایم و اگر این مطلب را می خوانید، احتمالاً شما هم آن را احساس کرده اید. تنگستن، مولیبدن با کمتر از نصف آن چیزی که ۲ سال پیش تجارت می شدند خرید و فروش می شوند. این کاهش قیمت باعث شده است که برخی از افراد به جای روی آوردن به توجه به ارزش ضایعات فلزی دست به احتکار آن می زنند، مواد را نگه داشته و منتظر قیمت های بهتر می باشند.

به جای انبار کردن مواد برای امید به قیمت های بالاتر ، از این تکنیک های ساده پیروی کنید تا ارزش ضایعات فلزی را به حداکثر برسانید و در عین حال از گردش پول و پرداخت پول نقد نیز اطمینان حاصل کنید.

ضایعات فلزی خود را تفکیک کنید

تجار هر روزه ترکیبی از بارهای ضایعات فلزی را خریداری می کنند و در حالی که تجارت آن ها برای تفکیک این ماده به وجود آمده، همیشه ترجیح می دهند که بار تمیز خریداری کنند. اگر سیستمی در مغازه خود اجرا کنید که تنگستن کربید و فولاد در سطل های جدایی قرار گیرند، راه ساده ای پیدا کرده اید که مطمئن شوید قیمت همیشه بالاترین است. کاهش زحمت نیز فرایند را سریع تر می کند و پول را هرچه سریع تر به دست شما می رساند.

دانش قدرت است

بر خلاف ذات صادقانه صنعت ما، به تجار فلزات و دلالهای ضایعات فلزی بر خورده ایم که ماده را به عنوان یک نوع می خرند و آن را به عنوان نوعی دیگر می فروشند. اگر تفنگ ندارید، یا رسید مواد را ندارید، تقاضا کنید که جزئیات گزارش تفکیک را به شما نشان دهند تا از قیمت ها با خبر شوید. ۵ تا ۱۰ دقیقه وقت گذاشتن برای جست و جوی لیست ها به شما تخمینی از قیمت های کنونی را خواهد داد. به خاطر داشته باشید که این موارد شدیدا بستگی به کمیت و تقاضای محلی دارد.

آن را تمیز نگه دارید

فرآیندهای زیادی وجود دارد که منجر به اختلاط روغن ، آب یا سایر آلودگی ها با ضایعات فلزی شما می شوند. در حالی که مقدار ماده اصلی همان مقدار باقی خواهد ماند ، هزینه های درمان می تواند قیمت را کاهش دهد. این موضوع در پسماند فولادی یا ضایعات تیتانیوم صادق تر است. اگر در محیط باز هستید یا در مناطقی هستید که آلودگی را در فضای کار شما پخش می کند، کافی است بر روی ضایعات خود چیزی بیاندازید.

برای رساندن آماده باشید

ذخیره کردن مواد خود به گونه ای که حرکت آنها را آسان می کند امکان حمل و نقل آسان تر را فراهم می کند. گزینه های ایده آل طبل های فلزی یا پلاستیکی است که روی تخته قرار می گیرند. ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ پوند حداکثر وزن روی پالت است. هزینه های حمل و نقل بستگی به حجم و وزن دارد، بنابراین اگر بتوانید حجم (اندازه) را کاهش دهید، این یک معامله سودآورتر برای معامله گران است.

ایمن باشید

کمتر صنعتی را مثل صنعت بازیافت ضایعات فلزی پیدا می کنید که از دزدی بیشتر آسیب دیده باشد. زیاد کردن ارزش ضایعات وقتی که در جیب کارگر یا خریدار باشد کمی دشوار است. نگه داشتن تنگستن یا سایر مواد ارزشمند در ظروف یا قفس های قفل شده یک سرمایه گذاری ارزشمند است. نگه داشتن این مواد تحت نظارت و دور از مناطق پر رفت و آمد سایت شما نیز کمک شایانی خواهد کرد.

اگر اطمینان حاصل کنید که هنگام فروش ضایعات خود قدرت مند هستید ، می توانید بهترین قیمت و سریعترین گردش بازار را بدست آورید.

ما دوست داریم تکنیک های دیگری را که استفاده می کنید یا موضوعات دیگری که دوست دارید ما در مورد تجارت فلز به آنها پاسخ دهیم بشنویم.پس با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *