راهنمای بازیافت فلزات

بازیافت فلزات نقش مهمی در سلامت محیط زیست و تولید متریال‌های فلزی در کشورها دارد. فضاهای محلی اعم از مناطق مسکونی و محیط زیست یک کشور از زباله‌های دور ریخته شده محافظت می‌شوند، نیروی کار عظیمی در حال اشتغال و درآمدزایی نگه داشته می‌شود و انرژی به طور مرتب از طریق پشتیبانی صنعت بازیافت فلز ذخیره می‌شود. همه‌ی این موارد از موهبات این صنعت است که اهمیت آن را یادآور می‌شود.

به همین دلایل، ما با استفاده از تخصص خود در این صنعت، راهنمای زیر را در رابطه با همه‌ی موارد مربوط به بازیافت فلز جمع‌آوری و ارائه کرده‌ایم.

 

نحوه بازیافت فلزات

استفاده‌ی مجدد از مواد معدنی در قالب فلزات اضافی و ضایعاتی، نه تنها می‌تواند به جلوگیری از اتلاف فیزیکی در محیط زیست كمك كند، بلکه با کاهش ضایعات، نیاز به فرآیندهای تولید برای جایگزینی و استخراج مواد جدید از بین خواهد رفت. اما در ادامه می‌خواهیم بگوییم که نحوه بازیافت فلزات مختلف چگونه خواهد بود.

 

اگر شما مجموعه‌ای از فلزات ارزشمند را در دسترس دارید، چند گزینه پیش رو خواهید داشت:

  • برای فلزاتی مانند قوطی‌های آلومینیومی یا قلع، ممکن است در منطقه محلی شما یک برنامه جمع آوری وجود داشته باشد.
  • بسیاری از فلزات باید به یک مرکز بازیافت فلزات با شرایط مناسب منتقل شوند که توانایی آن در بازیافت یا دفع صحیح مواد را تعیین می‌کند.
  • از طرف دیگر، می‌توانید فلزات خود را به یک مرکز کاهش ضایعات یا نمایندگی قراضه ببرید که مواد مختلفی را برای بازیافت می‌پذیرد.
  • بسیاری از موسسات از این قبیل، برای قراضه‌ی قابل بازیافت شما، مقدار مشخصی پول می‌پردازند. متداول‌ترین فلزات دریافتی آنها نیز آلومینیوم، برنج، مس، آهن و فولاد است. هر فلز در نوع خود بی نظیر است و به یک فرآیند بازیافت خاص و روش بازپرداخت مختص به خود نیاز دارد.

 

نحوه بازیافت فلزات چگونه است؟

نحوه بازیافت فلزات چگونه است؟

چه نوع قراضه‌ای دارید؟

فلزات به طور کلی به دو گروه فولاد و آلومینیوم  تفکیک می‌شوند. نوع قراضه‌ای که شما دارید، تفاوت زیادی در شرایط و پرداخت مورد انتظار ایجاد می‌کند. بنابراین مهم است که به درستی موارد موجود در انبار خود را شناسایی کنید. ساده‌ترین راه برای دستیابی به این هدف استفاده از آهنرباست که در صنایع بازیافت فلزات آهن از آن استفاده می‌شود.

  1. اگر آهنربا به فلز شما بچسبد و بین آن دو نیروی جاذبه احساس شود، احتمالاً این فلز آهنی مانند آهن یا فولاد است.
  2. اگر آهنربا جذب نمی‌شود، پس یک فلز غیر آهنی مانند آلومینیوم، برنج، برنز، مس یا استیل ضدزنگ دارید.
  3. رنگ، بافت و ظاهر کلی این فلز می‌تواند سرنخ‌های بیشتری راجع به نوع فلز قراضه که با آنها سر و کار دارید، فراهم کند.

 

بازیافت قلع

قوطی‌های قلع را می‌توان “قوطی های قلع دار” نیز نامید، زیرا آن‌ها کاملا از قلع ساخته نشده‌اند. بلکه این نسبت در واقع 5٪ قلع به 95٪ فولاد است که قوطی‌های مورد نظر را می‌سازد. قلع حاوی یک لایه نازک در قسمت بیرونی قوطی است که از زنگ زدگی آن جلوگیری می‌کند.

برای بازیافت صحیح این موارد، مراکز بازیافت فلزات باید قوطی‌ها را “بدون قلع” کنند. آنها این کار را با استفاده از فرآیند الکترولیز، با یک محلول شیمیایی سوز آور، برای برطرف کردن لایه بیرونی قلع انجام می‌دهند. در این فرایند قلع روی یک صفحه جمع آوری می شود، سپس ذوب شده و به یک شمش یا قالب فلزی تبدیل می‌شود.

بازیافت فلزات - ضایعات قلع

قطعات ضایعاتی قلع

بازیافت فولاد

فولاد یکی از متداول‌ترین فلزات مورد استفاده در سراسر جهان است که در انواع اشیاء از اتومبیل‌ها گرفته تا کابینت و موارد دیگر به کار برده می‌شود. محصولات فولادی به راحتی با خاصیت مغناطیسی آن‌ها مشخص می‌شوند (یعنی آهنربا به فولاد می چسبد) و به دلیل گرایش به زنگ زدگی تفکیک می‌شوند.

برای به دست آوردن بهترین استفاده از پتانسیل درآمدزایی در بازیافت فولاد، بهتر است قراضه را به شکلی نسبتاً آسیب ندیده تجارت کنید. قوطی‌های اسپری‌های آئروسل نباید به عنوان مثال خرد، له یا سوراخ شوند، بلکه باید از فشار زیاد درونشان خالی و خلاص شوند.

این فرآیند، بازیافت فلزات را سهولت می‌بخشد، که در طی آن فولاد (در صورت لزوم) از دیگر اجزای آن جدا می‌شود قبل از اینکه تا شود، صاف شود یا خرد شود. فولاد بازیافتی اغلب به عنوان یک ماده ساختاری مقرون به صرفه، در ساخت وسایل نقلیه مانند قایق، اتومبیل و غیره استفاده یافت می‌شود.

بازیافت فلزات - قطعات و ضایعات فولادی

قطعات و ضایعات فولادی

بازیافت آلومینیوم

آلومینیوم را می‌توان در بسیاری از نقاط حتی بیشتر از قوطی‌های نوشیدنی یافت. همچنین از آن در ساخت خیلی از اشیاء از قبیل ناودان‌ها، قاب‌های پنجره، درها و موارد دیگر استفاده می‌شود. آلومینیوم با خم شدن نسبی آن و همچنین با رنگ طبیعی سفید-نقره‌ای آن که اغلب با رنگ سفید پوشانده می‌شود، قابل شناسایی خواهد بود.

زمانی که ضایعات آلومینیوم به یک مرکز بازیافت فلزات یا توزیع کننده‌ی ضایعات منتقل می‌شود، قبل از ارسال برای ذوب، به تراشه‌های کوچک تبدیل می‌شود. این کار با فرآیندی به نام “خرد کردن” انجام می‌شود و در طی این فرآیند، هرگونه ترکیب مضر، گاز یا گرد و غباری که به عنوان یک تاثیر جانبی تولید شده، با استفاده از فناوری مدرن کاهش یافته و خارج می‌شود.

پس از ذوب کردن ضایعات فلز آلومینیوم و ریختن  ماده مذاب به داخل قالب‌های شمش یا ورق‌های بزرگ، این فلز در جاهای مختلف از جمله در قوطی یا ریخته گری ماشین جدید قابل استفاده مجدد است.

تحقیقات نشان داده است که بازیافت آلومینیوم 95٪ انرژی کمتری نسبت به تولید آلومینیوم از مواد اولیه نیاز دارد. علاوه بر این، هدف مشترک آلومینیوم به عنوان آلیاژ مس، روی، منیزیم، آهن و… به معنای صرفه جویی گسترده انرژی در هر مکانی که بازیافت شود، می‌باشد.

بازیافت فلزات - قطعات و ضایعات آلومینیومی

قطعات و ضایعات آلومینیومی

بازیافت مس

بیشتر افراد شرایط مس را با رنگ آن می‌سنجند؛ قرمز وقتی که در شرایط خوبی باشد، قهوه‌ای تیره هنگام فرسایش، یا مایل به سبز در هنگام خوردگی. مس از پر رنگ‌ترین قطعات به کارگرفته شده در صنایع بازیافت فلزات به شمار می‌آید.

مس اغلب در سیم کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مساله اهمیت دارد که مس بازیافت شده از لحاظ کیفیت و یکپارچگی مورد بازرسی و درجه بندی قرار گیرد. مس با کیفیت عالی برای ذوب شدن و بهبود از طریق فرآیندی به نام “تصفیه آتشی”، انتخاب می‌شود. پس از این، مس می‌تواند داکسیده شود و به شمش یا بیلت تبدیل شود.

 

بازیافت مس تا حد زیادی به دلیل وضعیت فلز به عنوان یک هادی حرارتی و رسانای الکتریکی محبوب، چندین مزیت بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که عملکرد مس، به دنبال فرآیند بازیافت فلزات مسی، دچار تغییر نخواهد شد. به عبارتی این فلز تمام خصوصیات رسانایی حرارتی و الکتریکی خود را بعد از بازیافت نیز حفظ خواهد کرد. به طور کلی، مس یکی از با ارزش‌ترین فلزاتی است که برای بازیافت جمع‌آوری می‌شود.

بازیافت فلزات - ضایعات مس

ضایعات مس

چرا بازیافت فلز مهم است؟

عملاً همه فلزات قابل بازیافت بوده و می‌توان آن‌ها را تبدیل به فلز جدید با کیفیت معادل نمود. در نتیجه، تولید مواد اولیه‌ی ثانویه در صنعت از طریق روند بازیافت فلزات، باعث کاهش چشمگیر استفاده از منابع ارگانیک و انرژی می‌شود.

به طور کلی، صنعت بازیافت سهم ویژه‌ای در تعادل تجارت کشورها دارد. چرا که به قدرت صنعتی و اقتصادی کشورها کمک می‌کند تا اهداف “پایان زندگی” در وسایل نقلیه، بسته بندی، تجهیزات برقی و… را برآورده سازد.

 

مزایای اقتصادی بازیافت فلز چیست؟

علیرغم ساده به نظر رسیدن، بازیافت فلزات از صنایع بزرگ جهانی حمایت می‌کند. برای مثال هر ساله در کشوری مانند انگلستان، تقریباً 10 میلیون تن فلز بازیافت می‌شود. بعلاوه، به دنبال تولید فلزات ثانویه به مقدار بیشتر از آنچه مورد نیاز بازارهای داخلی است، تا 90٪ از فلزات بازیافت شده در انگلیس برای دستیابی به سود اقتصادی صادر می‌شود. این امر انگلیس را در بین پنج صادرکننده فلز قراضه در جهان قرار می‌دهد.

بنابراین می‌توان گفت صنعت بازیافت به میزان قابل توجهی به ارزش اقتصاد کمک می‌کند. علاوه بر این، از آنجا که می‌توان قطعات خودرو را استخراج و از آن مجددا استفاده کرد، به رانندگان یا دارندگان خودروها روشی مقرون به صرفه برای فروش قطعات وسایل نقلیه شان ارائه شده است. این یکی دیگر از کمک های ویژه در خدمت اقتصاد جامعه و شهروندان است.

 

مزایای زیست محیطی بازیافت فلز چیست؟

استفاده از فلز قراضه – که اغلب به آن “مواد خام ثانویه” گفته می‌شود – به معنی استفاده‌ی کمتر از منابع طبیعی برای تولید فلزات جدید مورد نیاز است. چرا که فرایند انجام شده برای استخراج مواد خام اولیه از معادن طبیعی فلزات، گرانبها و پرهزینه است. به علاوه، مواد در دسترس بشر که همان سنگ‌های معدنی فلزات هستند، منابعی محدود هستند.

تخمین زده می‌شود که هر سال در کشوری مانند انگلستان، حدود دو میلیون خودرو به پایان عمر خود می‌رسند و باید وارد صنایع بازیافت فلزات شوند. این ضایعات تا زمانی که از بین بروند، به شکل همان وسایل نقلیه قدیمی به دلیل سموم احتمالی ذخیره شده در داخل موادشان، یک خطر محیط زیستی محسوب می‌شوند.

به دلیل وجود قراضه فلز به وفوراینکه بشر به بازیافت کردن ادمه دهد، بسیار مهم است. زیرا این اعداد و ارقام (در رابطه با زباله‌های فلزی تولید شده در هر سال) بسیار چشمگیر بوده و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

به عنوان مثال، در مقایسه با تولید فلزات از مواد دست نخورده، تا 95٪ انرژی کمتری در فرآیند بازیافت قراضه‌های آن فلزات مصرف می‌شود. براساس گزارش‌های اتحادیه اروپا، استفاده از فلزات بازیافت شده میزان انتشار CO2 را به مقدار شگفت‌آور 200 میلیون تن در سال کاهش می‌دهد. در حالی که استفاده از فولاد بازیافت شده نیز آلودگی هوا را 86٪ و آلودگی آب 76٪ کاهش می‌دهد.

به طور خلاصه‌، بازیافت فلزات به محافظت از محیط زیست، کاهش اتلاف انرژی و پشتیبانی از نیروی کار حیاتی کمک می‌کند.

مزایای بازیافت فلزات چیست

مزایای بازیافت فلزات، بشر را واداشته تا این صنعت را توسعه دهد.

چقدر می‌توانم از آهن قراضه خود درآمد کسب کنم؟

مبلغی که می‌توانید برای ضایعات خود انتظار داشته باشید، تا حد زیادی به نوع فلز بستگی دارد. فلزات آهن مانند فولاد و آهن به طور کلی ارزش زیادی ندارند، اگرچه بیشتر موسسات از بازیافت صحیح آنها راضی هستند. فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم، برنج، برنز، مس و فولاد ضد زنگ نیز برای فروشندگان قراضه و مراکز بازیافت بسیار ارزش بیشتری خواهند داشت.

بیشتر موسسات از هر مقدار فلز (برای بکارگیری در بازیافت فلزات) استقبال می‌کنند، اما کل پرداختی که دریافت می‌کنید با وزن قراضه‌ها تعیین می‌شود. در نتیجه، یک استراتژی مطلوب این است که قبل از معامله مبلغ قابل توجهی از قراضه را جمع آوری و انبار کنیم تا بتواند کل مبلغ دریافتی را افزایش دهد.

بسته به مکانی که فلز خود را تحویل می‌دهید یا از آن‌جا می‌خرید، مبلغ قابل پرداخت نیز متفاوت خواهد بود. در نتیجه، ایده خوبی است که قبل از هر اقدامی برای خرید یا فروش، اطلاعاتی در رابطه با حیاط‌های قراضه یا فروشندگان در اطراف خود به دست آورید. با فروشندگان قراضه احتمالی پیش از موعد تماس گرفته و سؤال کنید که چه چیزی را می‌توانید به آن‌ها بفروشید و چه وزنی از قراضه برایشان مورد قبول است. از این طریق بهترین بازده را برای تلاش خود خواهید داشت و به بازیافت فلزات کمک خواهید کرد.

 

هزینه هر تن قراضه چقدر است؟

معمولاً در بسیاری از کشورها، قراضه آهن به ازای هر کیلوگرم یا هر تن خریداری می‌شود. با این حال، فروشندگان قراضه و نرخ‌هایی که آن‌ها پرداخت می‌کنند، در معرض نوسانات جهانی در عرضه و تقاضا است که می‌تواند روزانه تغییر کند. به همین دلیل اغلب ایده خوبی است که برای چک کردن نرخ‌ها، روزهای قبل از تصمیم گرفتن با این مرکز تماس بگیرید. قیمت قراضه فلز به طور معمول بالا است و فرصت درآمدزایی را برای بسیاری از افراد در حوزه کسب و کار بازیافت فلزات فراهم می‌کند.

با این وجود، باید بدانیم قیمت‌ها از شهری به شهر دیگر متفاوت بوده و همچنین بسته به کیفیت و نوع فلزی که برای تجارت در نظر دارید، متفاوت است. فلزات قراضه که بیشترین سود و مطلوب‌ترین قیمت‌ها را دارند شامل آلومینیوم، برنج، مس، آهن، سرب و فولاد ضد زنگ است.

کسب درآمد از بازیافت فلزات قراضه

از بازیافت فلزات قراضه کسب درآمد می شود.

مقررات ضایعات فلز

صنعت آهن قراضه بسیار قانونمند شده است و از نظر قانونی فروشندگان فلزات قراضه و صاحبان حیاط‌های قراضه باید طیف وسیعی از مجوزها و پروانه‌ها را داشته باشند. دو نوع مجوز اصلی در این زمینه وجود دارد: مجوز مکان و مجوز جمع آوری. این قانون از همه فروشندگان قراضه می‌خواهد که مجوز ثبت شده در اداره محلی خود را داشته باشند.

مقررات همچنین آنچه را که می‌توان به عنوان فلز قلمداد کرد، تعریف می‌کند. بیشتر محصولات حاوی فلز، در این دسته حساب شده و برای بازیافت فلزات، قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، طلا، نقره و هر آلیاژی که 2٪ از وزن آن طلا یا نقره باشد، ضایعات آن فلز محسوب نمی‌شود.

یکی دیگر از نیازهای فروشندگان قراضه، تأیید هویت کلیه فروشندگان و فعالان این کسب و کار است که معمولاً پس از گذراندن روند ثبت مجوز آن، عملی می‌شود.

علاوه بر این، اپراتورها یا مکان‌های انبار قراضه و جمع کننده ضایعات باید سوابق مربوط به فلز دریافت شده و دفع شده از حیاط را حفظ کرده و همچنین اسناد تأیید کننده نام، آدرس و پرداخت فرد را نگه دارند.

 

پیدا کردن حیاط قراضه

همانطور که احتمالاً با خواندن مطالب بالا متوجه شده‌اید، پیدا کردن یک حیاط قراضه در نزدیکی محل زندگی یا کسب و کارتان، برای ارائه‌ی ضایعات و اطلاع از نرخ‌ها و بازارها، بسیار اهمیت دارد. آهن قراضه به طور بالقوه در همه جا وجود داشته و در انواع اشیاء روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعات خودرو و موتورها منبع غنی از ضایعات اضافی هستند که در بحث بازیافت فلزات، بسیار مفید هستند. در حالی که قوطی‌های غذایی آلومینیومی و فولادی نیز به راحتی پیدا شده و برای فروش آماده می‌شوند.

 

اگر اشتغال در بازیافت فلزات یک سرگرمی سودآور همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و یا حتی یک حرفه جدی در بازیافت فلز، پس اولویت شما باید یافتن یک منبع قابل اعتماد و منظم از فلز باشد. این همیشه ساده‌ترین روند است اما در عین حال تضمین کیفیت نیست. برای مطمئن‌ترین معاملا در این زمینه، باید به دنبال  بازرگانان معتبر و باسابقه باشید، چیزی که ما در مبین استیل داریم.

6 روش برای بازیافت ضایعات صنعتی

ضایعات صنعتی چیست؟

ضایعات آهن صنعتی شامل هر گونه مواد ناخواسته و غیرقابل استفاده ای است که دور ریخته می شود: به عنوان مثال، باقی مانده های شیمیایی روی بشکه های خالی. اغلب، شرکت‌ها تمام زباله‌های خود را به یک مکان می‌فرستند، معمولاً و محل دفن زباله، جایی که برای دهه‌ها در آنجا می‌مانند و در تولید گازهای گلخانه‌ای که در طول تصفیه فاضلاب به وجود می‌آیند، کمک می‌کنند.

توسعه استراتژی کاهش، استفاده مجدد و بازیافت برای شرکت شما به شما این امکان را می دهد که مواد “ضایعات” را به انرژی، منابع و مواد قابل استفاده مجدد تبدیل کنید. شما این امکان را دارید که ضایعات خود را به یک کسب و کار دیگر که به آن نیاز دارد تحویل دهید یا حتی خودتان از آن برای تامین انرژی نیروگاه خود استفاده کنید.

1. شکستن زباله

بسیاری از تأسیسات به جای دفن زباله به سیستم های کمپوست صنعتی روی آورده اند تا به طور کلی زباله کمتری ایجاد کنند. با استفاده از میکروارگانیسم ها، کمپوست ها زباله های آلی زیست تخریب پذیر را تجزیه می کنند.

برخی از کسب و کارها محصولات جانبی این مواد بازیافتی شکسته شده را برای استفاده مجدد در تولید انرژی می برند. روند بازیابی منابع ساده است، و تعداد زیادی نیروگاه وجود دارد که بازیابی انرژی را در سراسر ایالات متحده ارائه می دهند.

2. برای ساختن آن بسوزانید!

اغلب، صنایع می توانند ضایعات غیر خطرناک را به مواد جدید تبدیل کنند. برخی از اقلام روزمره که به این روش بازیافت می شوند عبارتند از:

  1. ترانسفورماتورهای صنعتی
  2. فیلترهای روغن
  3. ظروف بزرگ

3. درمان گرم

بسیاری از مواد زائد جامد و سایر مواد حاوی محتوای انرژی هستند. با استفاده از فرآیند تصفیه گرم برای دفع زباله، شرکت شما می تواند مستقیماً انرژی را بازیابی کند و از آن برای برق برای تولید و سایر فرآیندهای تجاری استفاده مجدد کند.

4. مهار گاز مضر

از آنجایی که تخلیه زباله در محل دفن ضایعات بسیار ارزان است، ممکن است شرکت شما در حال حاضر حتی برای تخلیه مواد قابل بازیافت شما به آنها متکی باشد.

برای مبارزه با انتشار گازهای گلخانه ای، خدماتی مانند ما گازهای خطرناک منتشر شده را برای استفاده مجدد به عنوان انرژی در اشکال دیگر جذب می کنند.

5. بازیابی ضایعات آهن

یکی از بهترین روش های بازیافت ضایعات که شرکت ها از آن استفاده می کنند، احیای زباله است. پردازش ضایعات به این روش به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از انرژی برای ایجاد مواد جدید استفاده مجدد کند. شما می‌توانید باتری‌ ها، دماسنج‌ های قدیمی و حتی حلال‌ های مورد استفاده در تولید را برای بازیافت زباله‌ های صنعتی تقطیر کنید و از آن‌ها برای اهداف جدید استفاده کنید.

از آنجایی که ضایعات صنعتی در محل‌ های دفن زباله بسیار بیشتر از زباله‌ های دفع شده توسط افراد عادی است، ما صنایعی را که بیشترین زباله‌های جامد را تولید می‌ کنند، در نظر می‌گیریم و سعی می‌ کنیم راه بهتری برای آن‌ها پیدا کنیم تا بتوانند برای افزایش طول عمر محیط‌ زیست اقدام کنند.

6. از برنامه تبادل ضایعات استفاده کنید

اگر به اندازه کافی شفاف سازی نکرده باشیم، آنچه صنعت شما ضایعات در نظر می گیرد می تواند برای کسب و کار دیگری ارزشمند باشد. شما می توانید هر ضایعاتی را که محصول شما تولید می کند به یک برنامه تبادل زباله ببرید که شامل موارد زیر است:

  1. مواد ضایعات صنعتی
  2. لاستیک های قراضه
  3. زباله های جامد و مایع غیر خطرناک
  4. محصولات خارج از مشخصات
  5. ضایعات و مازاد
  6. برخی از انواع مواد اولیه
  7. مقوا

مراکز بازیافت ضایعات صنعتی به شما این امکان را می دهند که دفع زباله را به روش اخلاقی انجام دهید و در عین حال با مقداری پول کنار بروید.

مزایای بازیافت ضایعات صنعتی

ریختن ضایعات خود در محل های دفن زباله، هزینه ها را کاهش نمی دهد. درگیر شدن در بازیافت مواد صنعتی، علاوه بر اینکه صرفاً برای محیط زیست بهتر است، مزایای زیادی برای شما و کسب و کارتان دارد.

  1. کاهش هزینه ها

شرکت شما هنگام استفاده از محل دفن زباله استاندارد برای اهداف مدیریت پسماند، هزینه ای را از قبل متقبل می شود. به همین ترتیب، وقتی فکر می کنید چگونه می توان آنها را به انرژی و منابع قابل استفاده مجدد بازیافت کرد، جریان زباله های شما پول بیشتری از دست می دهید.

حتی اگر خودتان مواد را بازیافت نمی کنید، می توانید با خرید مواد خام ساخته شده از مواد بازیافتی هزینه ها را کاهش دهید. به عنوان مثال، آلومینیوم، ماده ای که معمولا در بسیاری از کارخانه های تولید و فرآوری استفاده می شود، یکی از در دسترس ترین مواد برای بازیافت است. شما می توانید با خرید آلومینیوم بازیافت شده از مواد دیگر هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

2. صرفه جویی در منابع و انرژی

صرف نظر از اینکه آنها چگونه بر شرکت شما تأثیر می گذارند، بازیافت و پیروی از مقررات فدرال بیشترین تأثیر را بر محیط زیست دارد. هرچه شرکت‌ ها از دفع به بازیافت روی بیاورند، همه به منابع کمتری برای تولید مواد خام جدید نیاز خواهند داشت. به همین ترتیب، هرچه مدیریت زباله کمتر به محل های دفن زباله بستگی داشته باشد، بیشتر می توانیم از آن زمین برای اهداف دیگر استفاده کنیم.

یک نام تجاری پایدار ایجاد کنید

صرف نظر از محصولات یا خدماتی که برند شما ارائه می دهد، مشتریان شما به خوبی به ماموریت شما برای سبزتر شدن پاسخ خواهند داد. شما می توانید از مزایای اجتماعی بازیافت صنعتی در سراسر جهان بهره مند شوید و آن را به بخشی از ماموریت شرکت خود تبدیل کنید که می تواند به یک مزیت رقابتی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *