ضایعات فلزی + راه های کسب درآمد از آن

راه های کسب در آمد از ضایعات فلزی

شاید در مورد کسب درآمد از ضایعات فلزی و کسانی که از این راه پول بدست می آورند , شنیده یا خوانده باشید .  حقیقت این است که چند روش مختلف برای کسب درآمد از آهن قراضه وجود دارد . با این حال , شما باید انواع فلز را بشناسید و بدانید که چگونه می توانید آن را بفروشید.  در این مقاله مبین فولاد آسیا قصد دارد که روش های مختلفی را برای کسب درآمد از قراضه  و چگونگی استفاده بیشتر از وقت خود در هنگام انجام این کار را ارائه دهد. ما همچنین در مورد انواع فلزی که می توانید بفروشید صحبت خواهیم کرد. این روز ها انواع و اقسام مشاغل جانبی قانونی وجود دارد . که یکی از این مشاغل خرید و فروش ضایعات فلزی است .

چه نوع قراضه را می توانید بفروشید ؟!

انواع قراضه ابزارهای مختلف , سود آوری را به ارمغان می آورد. فلز قراضه به دو نوع اساسی تقسیم می شود:

آهن و غیر آهنی.

فلزات آهنی

فلزات آهنی از آهن ,  آلیاژ آهن , فولاد ضد زنگ یا فلزات مشابه تشکیل شده است. بیشتر قراضه متعلق به این دسته است. لوازم و اقلام مشابه بیشتر فلزات آهنی را که می توانید بفروشید تشکیل می دهد. اجاق گاز و محدوده , یخچال , ماشین لباس شویی و خشک کن و غیره در این دسته قرار می گیرند . خودرو ها , تراکتورها و سایر موارد مشابه نیز در دسته قراضه آهن قرار می گیرند.

فلزات غیر آهنی

فلزات غیر آهنی از مس , آلومینیوم , نیکل , قلع , تیتانیوم و سایر فلزات مشابه تشکیل شده است. می توانید سیم مس برهنه را به صورت نقدی بفروشید و پول خوبی از آن بدست آورید . با این حال , پیدا کردن سیم مسی دشوار است . قوطی های آلومینیومی نوع دیگری از ضایعات قابل بازیافت غیر آهنی است , اما اکثر بازیافت کنندگان

مبلغ زیادی را برای قوطی های آلومینیومی پرداخت نمی کنند . با این حال ,  قوطی های آلومینیومی نسبت به سایر فلزات نیز بسیار ساده تر هستند . این به سوال بعدی ما منجر می شود : بهترین نوع فلز برای فروش چیست ؟!

چه نوع قراضه برای فروش بهترین است ؟!

چه نوع قراضه را باید فروخت ؟ جواب آن بستگی به منابعی دارد که در دسترس دارید. به عنوان مثال , اگر در زمینه ساخت و ساز کار می کنید ,  ممکن است

به فلزات غیرآهنی مانند مس دسترسی داشته باشید . برخی از شرکت های ساختمانی مقادیر زیادی از سیم مسی را دور می اندازند زیرا آنها فقط نمی خواهند

با بازیافت مقابله کنند. اگر قبل از بازیافت آن , پوشش پلاستیکی را از سیم مسی جدا کنید, پول بیشتری کسب خواهید کرد و شرکت ها زمان لازم را برای آن ندارند . بنابراین آنها به سادگی سیم مسی را دور می اندازند. و از امثال این موارد می توانید درآمد خوبی داشته باشید .

راه های کسب درآمد از ضایعات فلزی

بسته به نوع قراضه مورد نظر برای جمع آوری , روش های مخالفی برای پول در آوردن از قراضه وجود دارد . مبین فولاد آسیا در این مقاله چند ایده به شما ارائه می دهد .

1 : جمع آوری قوطی های آلومینیومی

برخی افراد با ضایعات آهن با نگاهی به سود آورترین فلزات از قراضه پول می گیرند . می توانید با جمع آوری قوطی هایی که در خانه استفاده می کنید ,  و همچنین از طرف دوستان و اعضای خانواده که که نوشابه زیادی می نوشند , شروع کنید. ما از آنجا که قوطی های آلومینیومی در مراکز بازیافت پول کمی می گیرند , باید قوطی زیادی تهیه کنید تا کار خود را انجام دهید و به ارزش زمان خود به مراکز بازیافت بروید. اگر بتوانید آنها را از محل کار یا منابع دیگر جمع آوری کنید ,  می توانید قوطی بیشتری دریافت کنید .

2: بازیافت سایر فلزات غیر آهنی

برخی افراد با بازیافت سایر فلزات غیر آهنی مانند مس از فلز قراضه پول بدست می آورند . این احتمالا تنها در صورت دسترسی قانونی به لوله های مس نا خواسته , سیم کشی یا سایر فلزات غیر آهنی است .

3: بازیافت فلزات مختلف آهنی

برخی از افراد با بازیافت فلزات آهنی مختلف از قراضه پول می گیرند . آنها ممکن است مواردی مانند قطعات بزرگ فلزی را از شرکت های تولید کننده جمع آوری کنند . یا ممکن است آنها ماشین چمن زنی قدیمی یا وسایل فلزی دیگر را بازیافت کنند . اگر این گزینه را انتخاب کردید , مهم است که اطمینان حاصل کنید که زمانی که برای جمع آوری این موارد می گذارید , پولی است که در مراکز بازیافت دریافت می کنید . توجه داشته باشید که اگر این مسیر را انتخاب کنید , باید اطمینان حاصل کنید که وسایل بازیافت شده شما از بنزین و مایعات دیگر خالی است .

4: بازیافت لوازم خانگی قدیمی

راه دیگر که مردم از قراضه پول می گیرند , بازیافت وسایل قدیمی است . آنها وسایل نقلیه رایگان را در کنار خود می یابند و آنها را به مراکز بازیافت  می رسانند. با این وجود , در صورت انتخاب این گزینه , راهی برای حمل و نقل وسایل خواهید داشت .

5 : تعمیر لوازم خانگی قدیمی

یکی از محبوب ترین راه هایی که مردم از قراضه پول می گیرند , تعمیر وسایل قدیمی است . برای انجام این کار , معمولا باید وسایل رایگان پیدا کنید که افراد از آن استفاده می کنند . اگر آنها قابل تعمیر باشند , باید آنها را تعمیر کنید و آنها را برای سود فروش مجدد کنید . برای انجام این فشار کار, باید کمی در مورد تعمیر لوازم خانگی بدانید و یاد بگیرید. برخی از تعمیرات لوازم خانگی سریع , ارزان و ساده هستند .

توجه : تمیز کردن و انجام برخی از رنگ های لمسی ممکن است برای تجارت خود نیز مفید باشد. این نکته را در هنگام جستجوی وسایل برای ترمیم و فروش مجدد به خاطر داشته باشید . هرچه این وسیله بهتر باشد , برای خریداران بالقوه جذاب تر خواهد بود. بسیاری از صدف های فلزی قراضه از طریق یکی از پنج روش ذکر شده در بالا درآمد کسب می کنند.

خلاصه

اگر این کار را به روشی انجام دهید که ساده ترین راه برای شما باشد , جمع آوری فلز قراضه می تواند گزینه شایسته ای باشد . این ممکن است به معنای جمع آوری قوطی های آلومینیومی باشد .یا ممکن است به معنای جمع آوری و تعمیر لوازم قدیمی باشد. هنگامی که به روش های ذکر شده در بالا انجام شد , از آهن قراضه کسب درآمد کنید. امید است که در این مقاله مبین فولاد آسیا توانسته باشد به شما نکات مفیدی  در مورد راه های کسب درآمد از ضایعات فلزی را آموزش دهد.

با تشکر از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *